Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 24 juli 2011, 22:04
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Aan wie stuur je de algemene voorwaarden,wat is de beste timing,en welke algemene voorwaarden gelden

Beste lezers,

Scenario: Een relatie (bijv. een persoon die een deel van het werk doet) vraagt om een klus te doen voor een klant van hem/haar. Je factureert ook aan je relatie, en niet direct aan de klant.

Vraag1: Aan wie stuur je dan de algemene voorwaarden? Aan je relatie, of aan de klant?

Vraag2: Wanneer is de beste timing om deze algemene voorwaarden te sturen? Bij het bespreken van een project (je eerste gesprek met de klant of relatie), OF pas zodra je de offerte toestuurd?

Vraag3: Welke algemene voorwaarden gelden, als de klant van je relatie zaken doet met de relatie, en indirect dus ook met jou?
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon