For-perikelen
Roel,
Verwijder mijn bijdragen gerust. Wel wil ik graag even reageren. Excuses voor het op twee fora stellen van de vraag en dank je dat je toch nog eens wat zaken op een rij hebt gezet. Weet je: Ik maak me zorgen, wilde snel antwoorden (dus wat je me wel kunt verwijten is ongeduld) en snapte het gewoon nog niet na jouw reactie en een gesprek met Cor. Dat kun je raar vinden, maar het is niet anders. Ik zou jou details over mijn vak misschien ook wel tien keer moeten uitleggen. En geloof me: ik verdiep me niet voor de lol in deze taaie materie. Ik besteed mijn boekhouding niet voor niks uit en vertrouwde op de kennis en kunde van de boekhouder. Nu ik weet welke kapitale blunders hij heeft gemaakt (en gvd al sinds de aangifte 2007) probeer ik uit te vinden hoe ik aan damage control kan doen of hem zelfs aansprakelijk kan stellen. En aangezien hij bij hoog en laag beweert dat hij het goed heeft gedaan moet ik een en ander toch echt een beetje snappen, en zeker zijn van de info, om hem te confronteren (Of misschien zelfs een klacht in te dienen als daar een instantie voor bestaat). Dus sorry dat je je hebt geërgerd, maar ik ben heel dankbaar voor alle input.
Je zult me nog even op Higherlevel zien, omdat ik op het andere forum wil laten weten wat ik met de info heb gedaan. En met de vraag zit: wat nu?
Hartelijke groet!
PS: ik had de boekhouder al gezegd dat ik niet meer wilde doteren omdat ik anders teveel belastingreserve moet hebben voor als ie vrij valt. Mocht de FOR nu sneller vrij vallen vanwege de fouten in de aangiften dan kan ik overigens wel aan mijn verplichtingen voldoen.
|