Ik logte in op 'mijn ING' (privé) en kreeg het jaarlijks verplichte "wijzig uw wachtwoord"-scherm. Gedoe. Goed, ik wijzig mijn wachtwoord.
Even later ga ik zonder nadenken via mijn bookmarks naar 'mijn ING' en gebruik mijn nieuwe wachtwoord. Fout wachtwoord. Automatisch typen mijn vingers het nog een keer in. Fout wachtwoord. Huh? Oh, ik heb zeker het oude wachtwoord nog gebruikt. Rustig type ik het nieuwe wachtwoord teken voor teken in. Voor de derde keer een fout wachtwoord, waarop mijn toegang uit veiligheidsoverwegingen wordt geblokkeerd. Kan ik me iets bij voorstellen.
Wat bleek, ik zat dit keer op mijn zakelijke ING in te loggen. Die is dus nu geblokkeerd
Goed, mijn fout, ik klik op de link voor nieuwe toegangsgegevens aanvragen. Dat blijkt een formulier te zijn dat je moet uitprinten en op de post doen. Nou ja, okay. Maar wat zegt ING erbij? Vervolgens kan het 10 werkdagen duren voordat u nieuwe toegangsgegevens ontvangt.
Als ondernemer
10 werkdagen geen toegang tot je bankrekening, hoe verzinnen ze het?
Bah, wat is dat voor middeleeuwse termijn om een wachtwoord te wijzigen en op te sturen? Moet er eerst een os gevangen worden om de mallemolen aan te drijven die mijn bankrekening drie keer in de rondte draait? En ouderwetse overschrijvingskaarten heb ik natuurlijk niet meer (bestaan die nog?) En al die tijd kun je niets anders doen dan hopen dat de post aankomt en ruim 2 weken afwachten.
Joehoe, ING-webcareteam, lezen jullie dit?
Kan iemand die actief is op Twitter misschien @INGnl_webcare even pingen met
http://www.lancelots.nl/forum/showthread.php?t=11186? #durftevragen