Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Administratie
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Administratie Factureren, financiële boekhouding, jaarrekening, urenregistratie, kilometeradministratie, archiveren...

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 16 februari 2015, 20:06
ebroek10 ebroek10 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 februari 2015
Berichten: 2
Standaard Posten om V&W en Balans in evenwicht te brengen?

Goedendag,

Ik ben dan wel geen freelancer maar een penningmeester van een vereniging, maar ik hoop dat iemand me toch even wil helpen.
Ik heb bijgaande voorbeeld gemaakt om mijn denkproces in kaart te brengen. Uit de andere vragen en antwoorden snap dat ik iets fout doe met de aanschaf en afschrijving van materiaal, maar ik begrijp niet wat ik fout doe.
Bij drie posten op de W&V heb ik wat uitleg geplaatst en op de balans heb ik de mutaties in dit jaar als aparte regels opgenomen.
Mijn vraag is dus wat zouden de posten op de W&V moeten zijn en wat worden dan de mutaties op de balans zodat die toch weer in evenwicht is?

Bij voorbaat dank voor je tijd.
Mvg
Erwin
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: xls voorbeeld balans en W&V.xls‎ (27,5 KB, 4x gelezen)
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aangifte IB 2007: balans Matthe Belasting 2 23 februari 2008 13:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon