Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene
Ik zat er net over te denken om er gebruik van te gaan maken. Ben je alleen ontevreden over de helpdesk, of ook over het product zelf?
|
Het product werkt goed, tot dat je naar een nieuwe pc migreert. Omdat ik daar een andere directorystructuur had, snapte het systeem niet meer wat het moest doen. Maar backup online anders instellen of opnieuw instellen is lastig; ik kwam er niet uit, de help is erg summier. Volgens mij is het een product wat KPN extern heeft ingekocht (help is engelstalig). Voor support kan je je alleen per e-mail vervoegen bij KPN. Ik ga geen ellenlange e-mail correspondentie voeren over softwareconfiguratievraagstukken, telefoon is wat dat betreft een handiger medium. Daarnaast was ik ontevreden over de wijze waarop gefactureerd werd (per e-mail, maar onopgemaakt, onleesbaar). Kortom, ik was weer eens een early adopter. Het
geheel is dus niet naar wens. Maar techneuten komen er vast wel uit :-)