Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Administratie
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Administratie Factureren, financiële boekhouding, jaarrekening, urenregistratie, kilometeradministratie, archiveren...

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #9  
Oud 29 juni 2007, 22:10
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 3.338
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Kosten betalen van privérekening

Steven sorry... je maakt het veel te ingewikkeld. Je moet om te beginnen een administratie opzetten waarin je de kosten van inkopen kunt boeken. Een onderneming zonder inkopen bestaat niet. Je hebt je kvk-inschrijving, computer, pen en papier, postzegels... etc. etc. Die kosten wil je boeken, omdat je betaalde btw kunt terugvragen en ze de winst en daarmee de te betalen belasting drukken.

En zelfs als je al die bedrijfskosten niet zou hebben, dan heb je ze nu. Namelijk de zakelijk gereden autokilometers. Zorg dus dat je inkopen kunt boeken.
__________________
René
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon