Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #2  
Oud 16 oktober 2007, 23:10
erix's schermafbeelding
erix erix is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2006
Berichten: 1.032
Weblogartikelen: 2
Stuur een bericht via Skype™ naar erix
Standaard Re: Facturering voor en na aanmelding KvK/Belastingdienst?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LSV Bekijk bericht
Nu ga ik voor een nieuwe opdrachtgever een factuur opmaken. Moet ik doornummeren (dus factuur nummer 3), of moet ik opnieuw beginnen met nummeren? Met andere woorden: maakt het voor het nummeren van de facturen nog iets uit dat ik mij inmiddels heb aangemeld bij de instanties?
Grappig, ik had hetzelfde tijdens mijn start. Ik heb zelfs later tussentijds mijn nummerologie achter de facturen veranderd. Het maakt niet uit, zolang de facturen maar van elkaar te onderscheiden zijn en herkenbaar zijn aan een eigen nummer. In de boekhouding komen ze in de juiste volgorde. Dus nummer lekker door . Houd het zo gemakkelijk mogelijk (bij controle voor accountant en fiscus).
__________________
erix

www.erikbouwer.nl
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon