Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Omgaan met opdrachtgevers
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Omgaan met opdrachtgevers Hoe kun je het gedrag van je opdrachtgever beïnvloeden? Hoe bepaal je je uurtarief? Wat te doen als de factuur niet betaald wordt? Hoe ga je om met problemen in een project?

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 16 november 2007, 17:05
Sofie's schermafbeelding
Sofie Sofie is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 april 2007
Berichten: 205
Weblogartikelen: 1
Standaard Onbegrip voor tekstschrijvers

Hallo Lancelotters,

Ik wou eens horen of jullie ook vaak op een soort onbegrip van opdrachtgevers stoten als het op copywriting aankomt.

Voor een commerciële en originele tekst waarvoor je zelf de informatie moet bijeen puzzelen, schrijven en corrigeren durf ik wel eens 1,5u te rekenen. Als het voor bijvoorbeeld een brochure is, 1u voor de volgende pagina's. Nu krijg ik vaak te horen dat men niet gelooft 'hoe je in godsnaam 1u aan een pagina kan werken! Eens de eerste tekst af is en de insteek dus duidelijk is, is het toch een kwestie van alles verder neerpennen en klaar is kees?' Jaja, wij copywriters doen enkel aan copy-paste natuurlijk

Duidelijk zijn er dus echt veel mensen die zoiets geloven en dat durven zeggen tegen mij. Dan moet ik mezelf verdedigen en het nut van mijn vak bewijzen. Mijn haren gaan daarvan overeind staan, komt dit voor jullie bekend voor?

PS: gelukkig heb ik ook nog "normale" opdrachtgevers die dit wel helemaal begrijpen.
__________________
Creative Concepts BVBA

Website
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon