Na ruim anderhalf jaar 'on the side' als freelancer te hebben gewerkt, gaat het er per 1 januari van komen. Dan spring ik fulltime in het diepe en ga ik de vrijheid tegemoet als freelance journalist, fotograaf en communicatie-adviseur. Zeer divers dus.
Mijn pitch bestaat al een tijdje en werkt uitstekend, over de aanvoer van opdrachten heb ik weinig te klagen, maar toch ben ik benieuwd naar jullie reacties. Dit is de tekst op de voorpagina van mijn website,
www.kunstigcommuniceren.nl:
Annie M.G. Schmidt sprak het uit in het Parool (1991):
Er bestaat in het theatervak een soort verliefdheid die niets te maken heeft met sex of erotiek en zelfs niet met persoonlijke vriendschap. Het is de verliefdheid op elkaars werk en de magische verbondenheid van het samenwerken.
Vanuit dit bijzonder persoonlijke uitgangspunt werkt Kunstig Communiceren ook graag aan uw communicatie-strategie, teksten, beeld en theaterproducties. Betrokkenheid is daarbij het sleutelwoord.
Kunstig Communiceren werkt voornamelijk voor organisaties, instellingen en bedrijven in de sector podiumkunsten, maar ook andere branches kunnen bij KC terecht. Per slot van rekening is de wereld één groot toneel!
Met vriendelijke groet,
Suzan Vermeulen