Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marketing en acquisitie

Mededelingen

Marketing en acquisitie Sommige freelancers hebben altijd opdrachten. Ze weten precies welk klantprobleem ze oplossen. Ze hebben focus en onderscheiden zich van andere freelancers. Ze publiceren en netwerken actief, want interessante opdrachten komen vaak via-via. Met de opdrachten die niet bij hun passen, maken ze iemand in hun netwerk blij.

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 16 juni 2006, 22:47
martijn aslander martijn aslander is offline
Lid

Stuur een bericht via Skype™ naar martijn aslander
Standaard Re: Artikel: Betaald worden voor aanwezigheid op netwerkbijeenkomsten?

"Hoe zou de begroting van een bijeenkomst eruit zien die recht doet aan de netwerkwaarde van de deelnemers? Iemand moet het evenement bedenken en organiseren, de locatie huren, de marketing doen, dat kost allemaal tijd en geld. De mensen met netwerkkapitaal willen ook geld zien."

Ehm....

valt toch best mee? een evenement bedenken, sprekers regelen, locatie fixen, en reclame maken? ik zie het probleem niet? Als de bijeenkomst maar boeiend en inspirerend is, heb je dat volgens mij zo voor elkaar, zonder al te veel kosten....

In Noord-Nederland doe ik het al jaren zo... ik regel een gratis ruimte (er staan heeeel veel vierkante meters leeg overdag), ik vraag wat bevriende sprekers, ik sla wat koffie en koekjes en drank in, nodig mensen uit, laat het gebeuren en zet vervolgs een pot neer..... De opbrengst van de pot is om de kosten te dekken, bij winst deel je die met de bijdragers, bij verlies heb je een waardevolle investering in je netwerk gedaan....

Ik ben af en toe (en daar wordt ik voor vergoed) met een heel team op bijeenkomsten om te verbinden, maar dat wordt juist niet aangekondigd.... We leggen een soort "grid" over de bijeenkomst heen, waardoor we aantoonbaar de dynamiek kunnen veranderen en verbeteren om de interconnectiviteit tijdens de bijeenkomst te verhogen....

Ik broed nog op een leuke post over dit "Grid"

ciao!
martijn
Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten