Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marketing en acquisitie

Mededelingen

Marketing en acquisitie Sommige freelancers hebben altijd opdrachten. Ze weten precies welk klantprobleem ze oplossen. Ze hebben focus en onderscheiden zich van andere freelancers. Ze publiceren en netwerken actief, want interessante opdrachten komen vaak via-via. Met de opdrachten die niet bij hun passen, maken ze iemand in hun netwerk blij.

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 26 mei 2008, 08:40
Verwijderd account
Gast

Standaard Re: Reacties via website verbeteren

Ik weet niet of mijn reactie nog waarde heeft aangezien het middels bijna juni is. Hier is mijn feedback:

Dit is mijn persoonlijke ervaring.

less is more, maar je kan overdrijven.

Bij het bezoeken van je website merk ik een leegheid op. Ik hoor nog net geen tocht door een verlaten fabriek waaien..
Wat ik mis zijn plaatjes en of fotos die je website aankleden. Maak bijvoorbeeld gebruik van een eenvoudige header met je logo er in.

Als ik op iemand zijn portfolio klik wil ik meteen werk zien en geen links naar volgende links. Dat is wat er op jouw website gebeurd. Ik wordt niet getriggerd om door te klikken maar haak eigenlijk in de eerste 10 seconden al af. Als je in het porfolio een intro plaatje van het werkstuk laat zien en je moet daar op klikken vind ik het heel anders dan weer tekst en weer tekst en opnieuw tekst. Als je er eens een avondje voor gaat zitten en hier en daar wet illustraties toevoegt knapt de site al voor de helft op, echt waar!

Met andere woorden: Saai en leeg.

Dat kan je vast veel beter!

Ik hoop dat je het niet persoonlijk opneem en dat je er wat mee kan. Het kan vast zijn dat iemand anders het er niet met mij eens is.

Als je wat hulp nodig heb met de aankleding mag je me best aanspreken. Ik wil je best een stukje op weg helpen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
website

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten