Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nancy_kelpie
Die vind ik juist verschrikkelijk... tijdje geleden visitekaartjes besteld, 1e druk was lelijk (terwijl inkt nog nat was alle andere handelingen mee gedaan). En aan de andere kant zaten grijze vlekken (stof ofzo?). Verder kreeg ik een stapel flyers van totaal iemand anders aan de andere kant van NL erbij.
Ik kaartjes teruggestuurd, wouden ze wel een 2e druk doen. Raar genoeg is die 2e druk nóg lelijker De kleuren kloppen niet met wat ik heb aangeleverd, terwijl de kleuren de 1e keer wel goed waren. Als ze er ook maar 1 seconde naar hadden gekeken was dat duidelijk te zien zowel bij 1e als 2e druk. Ook de bovenste kaartjes van de stapels hadden het en zelfs zonder voorbeeld zag je "dit klopt vast niet".
Ben nu op het moment of ze 3e druk gaan doen of niet... ben benieuwd of ik nog goede kaartjes krijg.
|
Ik ben ook totaal niet te spreken over Drukwerkdeal. Ik heb begin vorig jaar een offertemap voor een klant gemaakt, kreeg foto's van ze aangeleverd en wist niet hoe ik die om kon zetten naar CMYK. Met het online bestandssysteem kun je makkelijk aangeven dat het omgezet moet worden naar fullcolor, maar ineens deed 'ie het hier niet meer (geen enkele browser, kreeg 404-errors dus server gerelateerd). Volgende dag weer geprobeerd: nog steeds 404-errors.
Omdat de klant het voor een bruidsbeurs moest hebben heb ik toen contact opgenomen met hun drukker-afdeling en hun de bestanden gestuurd. Uiteraard erbij vermeld dat de bestanden omgezet mochten worden naar fullcolour.
Krijg ik de dag erna een mailtje terug met de mededeling dat ik het bestand zelf om moet zetten, omdat zij niet kunnen garanderen dat de kleuren hetzelfde zijn... Duh, ik had toch gezegd dat ze het om mochten zetten? Maar goed, teruggemaild en uitgelegd dat ik dus niet wist hoe dat moest en dat zij - zoals in m'n eerste mailtje gezegd - toestemming hadden om dat voor mij te doen.
Een paar dagen later kreeg ik een geautomatiseerd bericht dat mijn bestelling 'in druk' was. Niks gehoord van die afdeling.
Twee weken later stond het nog steeds 'in druk' en heb ik ze maar gebeld. Het moest nagekeken worden, want hij wist het ook niet.. Anderhalf uur later gaat ineens de deurbel: de bestelling is er. Drukwerkdeal dus maar teruggebeld en gezegd dat de bestelling nu binnen was.
Heb toen een klacht aangemaakt over het hele gebeuren, wat ik erg vreemd vond was dat ik eigenlijk alleen een klacht kon aanmaken over de kwaliteit van het drukwerk (of dat het product beschadigt was ofzo, niet over de service). Heb toen aangegeven dat ik mijn 7% korting wilde hebben (die stond nog op mijn account v/d oude site, ze waren toen net over op de nieuwe site) en dat aangevuld wilde hebben tot 20% korting ter compensatie.
Een dag later was mijn klacht aangepast, er was van alles uitgehaald (waaronder mijn verhaal v/d korting) en in hun reactie stond dat ze mij een korting aanboden van 20%... Net alsof ze het zelf hadden bedacht
Daar ook op gereageerd met de vraag waarom mijn klacht was aangepast, maar nooit wat op gehoord.
Heb toen een drukker hier in de buurt gezocht en ook gevonden. Deze drukker is wel wat duurder, maar de kleuren zijn stukken beter dan die van Drukwerkdeal (en dat terwijl zij zelf ook digitaal drukken).
Ik weet niet meer wat het verhaal van mijn broertje toen was, maar die heeft zo'n 2jr geleden visitekaartjes besteld daar en dat was ook een drama.