Hey allemaal,
Ik ben net afgestudeerd en tijdens mijn stage ben ik eigenlijk al aan het freelancen geslagen en dat doe ik nu iets langer dan een jaar. Dus ben er een beetje vanzelf ingerold
Afgelopen jaar heb ik voor het eerst belastingaangifte gedaan. Ik deed dat met een vriend van me die voor account had gestudeerd en net klaar was, wat opzich prima ging
Dit jaar gaat het anders lopen. Het zit namelijk zo.
Mijn vriendin en ik zijn nu al meer dan een jaar een reis door Azie aan het voorbereiden. Route uitstippelen, visa regelen, en vooral, veel werken en sparen.
Ik verdien nu mijn geld bij elkaar als zzp'er. Mijn streefbedrag is rond de 10.000 euro. Dus dat brengt volgens mij ook wat mee voor de belastingaangifte etc.
Maar de periode dat ik aangifte moet doen, reis ik door Azie. En mijn vraag aan jullie is dus, wat is het handigste om te doen?
Is er een uitstelregeling? (ik blijf minimaal 7 maanden weg)
Moet ik hiervoor iemand machtigen?
Of is een boekhouders de slimste oplossing?
Ik neem in overweging wat voor mij het minste geld kost.
Een boekhouder met handige belastingtruukjes maar prijzig
Een familielid die alles heel braaf invuld.
Wat raden jullie me aan?
vriendelijke groet,
Buchi