Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #3  
Oud 30 oktober 2011, 09:57
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Hallo Roel,

Dank je voor je reaktie.

Ik heb geen rekening 'rekenverschillen', maar kan deze wel aanmaken.

Moet ik hiervoor een nieuw factuur moeten maken van 0,10 Eur zonder btw en deze boeken op de algemene rekening of rekenverschillen?
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opdrachtgever betaalt niet nino1983 Omgaan met opdrachtgevers 16 28 november 2010 00:15
Klant betaalt te veel, hoe terugstorting boeken? cerovo Administratie 5 24 maart 2010 09:17
Wie is mijn opdrachtgever Niki Verklaring Arbeidsrelatie (VAR) 18 3 april 2009 17:33
Projectmatig werken voor 1 opdrachtgever: hoe pak ik dat aan? Denise Kastermans Al die andere praktische dingen 12 14 april 2008 20:17


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon