Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Actueel > Nieuws - Voor en door freelancers

Mededelingen

Nieuws - Voor en door freelancers Op het freelancersvlak wil er nog wel eens wat veranderen. Lancelots verzamelt het belangrijkste freelancenieuws. Iedereen in het forum mag zich als nieuwsjager opwerpen.

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 2 maart 2012, 10:28
WimDerven WimDerven is offline
Verbannen

Standaard

DZTC: goed stuk. Ik ben het helemaal met je eens. Ik kan me voorstellen dat je als ZZP nou eenmaal ook een goed belegde boterham wil verdienen, maar het is nu eenmaal de prijs die je voor je vrijheid betaald.
Met citaat reageren
Oud 4 maart 2012, 12:12
CWSC CWSC is offline
Juniorlid

Standaard

Ik ben van mening dat de economische inbreng, de waarde en vooral ook de economische potentie van zzp'ers enorm onderschat wordt en dat zij op diverse manieren worden uitgespeeld en soms elkaar uitspelen, dat zij de handen ineen moeten slaan om gaandeweg aan Nederland duidelijk te maken dat een groot deel van hen zeer professioneel is, en daartoe het accent nog meer dan al het geval is zouden moeten verleggen naar samenwerking in de breedste zin van het woord.

Helaas is de praktijk, hoewel ook ik het anders zou willen zien, dat een aantal freelancers voor de winst op korte termijn zal kiezen. Natuurlijk zijn er gelukkig tal van andere aspecten die meespelen en richt ik mij bijvoorbeeld op klanten die niet slechts naar de prijs kijken maar in eerste plaats op zoek zijn naar kwaliteit. Maar geplaatst in een politiek perspectief speelt principieel al snel mee welke mate van regulering door de overheid je voor ideaal aanziet.

Cervix Webdesign & Start Coaching (CWSC) ontwerpt, realiseert, optimaliseert websites, recenseert en denkt mee.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten