Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Administratie

Mededelingen

Administratie Factureren, financiële boekhouding, jaarrekening, urenregistratie, kilometeradministratie, archiveren...

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #2  
Oud 1 oktober 2018, 22:04
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 3.338
Weblogartikelen: 2
Standaard

Je kunt dit net zo doen als wanneer je kosten doorbelast aan een opdrachtgever: jij beschouwt het als jouw inkopen en vraagt de btw terug (voor zover toegestaan), zet de helft van het bedrag excl. btw op een factuur aan je collega, telt daar als gebruikelijk jouw 21% btw bij op.

Hoe je de kosten precies opsplitst en benoemt maakt formeel niet zoveel uit. Als je zzp-collega het maar aanvaardt.
__________________
René
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
opdrachtgever (detacheerder) wil wegens ziekte misgelopen opbrengst op gedetacheerd zzp'er verhalen st1980 Al die andere praktische dingen 0 22 juli 2016 12:00
Met een andere zzp'er 1 opdracht aannemen:1 offerte, 1 factuur? Eef35 Administratie 9 15 april 2015 16:04
Kosten voor gecombineerde zakelijk/prive-reis ErikR Belasting 5 3 april 2012 22:11


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon