Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Administratie

Mededelingen

Administratie Factureren, financiële boekhouding, jaarrekening, urenregistratie, kilometeradministratie, archiveren...

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #3  
Oud 8 april 2006, 16:37
Liesbeth (één) Liesbeth (één) is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2006
Berichten: 29
Standaard Re: Administratie inrichten

Wij hebben met 4 partners per 1-2 een BV opgericht. Daarbij hebben we bewust gekozen voor het uitbesteden van de administratie aan een boekhouder. Deze kost € 50 per uur. Ons tarief is stukken hogerm dus spaar je snel uit.
Daarbij houden we zoveel mogelijk de handen vrij voor alle andere activiteiten die bij de oprichting komen kijken, van huisstijl tot procedures en achter de fiscus aanjagen.

Overigens hebben we wel even een eigen administratie bijgehouden om te zien hoe het loopt. Afhankelijk van onze ervaringen in ons oprichtingsjaar beslissen we hoe verder te gaan.

Wij vonden het wel even makkelijk zo..

Maar, ben wel benieuwd hoe anderen het hebben aangepakt. Zijn er nog meer ervaringen?
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon