Ik heb een poosje gelden via de fnv een gratis advertentie geplaats op marktplaats, maar zonder resultaat tot op heden. Als je kijkt wat je voor €60 krijgt vindt ik dat ook zwaar onder de maat. Als je advertentie op pagina 3 staat kijkt er geen hond meer naar ook.
Wat ik ook raar vind is dat ik €25 betaald heb voor automatisch omhoog plaatsen om de zovee tijd. Hoeveel weet ik even niet. Toch krijg je steeds nog mail dat je hem voor een bepaald bedrag omhoog kunt plaatsen. Dan moet je dus weer extra betalen.
Er hebben bij mij wel een paar mensen gereageerd maar inderdaad zoals iemand al zei: Ze willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Daar heb ik dus geen behoefte aan. En het zijn in mijn geval altijd particulieren. Die hebben vaak geen idee wat alles kost.
Ik ben dus lasser en hoop volgende week mijn eerste eigen apparaat te krijgen zodat ik ook op locatie aan de slag kan. Het is een apparaat waar je beschermgas (co2) bij nodig hebt. Zo'n flesje kost €75 euro huur per jaar, kun je niet kopen, en de inhoud €27. Met 10 liter kun je 50 minuten doen als het meezit. Dan denken ze dat je voor €15 per uur wel even langskomt
Ik zou zelf dus nooit een advertentie plaatsen op marktplaats, maar dit gratis advertentietegoed was leuk om het even uit te proberen.