Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Administratiekantoor
Ik ken Bizner niet, maar als je nu een klein zaakje hebt en geen bijzonderheden zoals (zakelijke) hypotheken, spoedbetalingen, buitenlandse betalingen enzo, waarom zou je dan niet lekker bij de Postbank gaan zitten ??
Kost bij een kleine onderneming niets (je blijft onder een kado gegeven drempel).
|
Peter,
Naar aanleiding van jouw post heb ik dus gekeken naar de Postbank.
Na een kort rekensommetje van de kosten voor alle dingen bij Postbank kom ik duurder uit als bij bizner.
Bizner stelt dat hun basispakket 5 euro de maand kost, waar het volgende in zit:
Citaat:
BizKey voor veilig internetbankieren- Pinpas
- Betaalrekening
- Spaarrekening
- Saldo Equalizer
- Koppeling mogelijk met gangbare boekhoudpakketten, zoals WinBooks, Profit en Reeleezee
- Alerts
- Het basispakket kost €5 per maand
|
Bij de Postbank, als je voor hetzelfde wilt gaan, ben je uiteindelijk voor een compleet jaar €6 kwijt per maand, omdat je apart moet betalen voor je pinpas (10.95 p/j), online bankieren (3.50 p/m) en je basisbundel (5.00 p/kw). En ik heb geen idee of hier ook een spaarrekening bij hoort (niet dat Postbank zo gul is met zn rente)
Nu maakt 1 euro in de maand natuurlijk niet het verschil, maar misschien dat andere mensen die op zoek zijn naar een bank deze kostenvergelijking kunnen waarderen. Mocht ik hier de plank volledig of gedeeltelijk misslaan, dan hoor ik het graag!