Ik heb heel goede ervaring met Robert Verzuu. Hij heeft geen website, maar werkt samen met
EverCare. Dat is als ik het goed heb een samenwerkingsverband van diverse freelancers en richt zich op particulieren en kleine ondernemers.
Robert runt de "vestiging" EverCare Maas en Waal in Dreumel (gewoon bij hem thuis), wat dus ook redelijk dicht bij jou in de buurt is. Hij komt gewoon bij je thuis en neemt de dingen met je door. Hij deed er niet moeilijk over om naar Tilburg te komen en een kennis in Schijndel was ook niet te ver, dus Den Bosch moet geen enkel probleem zijn.
Zijn aanpak is erg persoonlijk en open. Hij legt de boel helder uit, maakt een analyse en legt dan een aantal opties voor met de voors en tegens. In totaal heeft hij meen ik iets van 30 banken/verzekeraars om uit te kiezen, dus redelijk onafhankelijk. En wat ook niet onbelangrijk is: je betaalt geen provisie, maar je betaalt puur voor het advies op uurbasis. Voor hem zit er dus geen voordeel in om de verzekeraar met de beste provisie naar voren te schuiven.
linkje naar plaatspagina van Google