Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 oktober 2011, 21:05
Rinskje Rinskje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2011
Berichten: 1
Standaard Oproepcontract, wat allemaal te regelen?

Hallo,
Ik heb iemand die ik op oproepbasis (0-uren-contract/ aok met uitgestelde prestatieplicht) "in dienst" ga nemen.
Het is meer een zekerheid achter de hand. Ik doe erg specialistisch werk en heb een back-up nodig. Die kan ik nu krijgen door iemand die ik goed ken in gevallen van overmacht voor me te laten werken.

Ik wil het contract alvast geregeld hebben, maar op dit moment is er nog niet duidelijk of en wanneer er ooit gewerkt zal gaan worden. Voor beide partijen is het wel goed om de afspraken op papier te hebben mbt vergoeding e.d.

Wat moet er nu geregeld worden? Een arbeidsovereenkomst, een kopie ID-bewijs, een loonbelastingverklaring?

Nu al melden bij de belastingdienst (nog op een andere plek?) is volgens mij niet nodig, aangezien we nu nog niet weten wanneer er voor me gewerkt zal worden.

We willen dus wel een 0-uren-contract onderling hebben, maar het hoeft dus nog niet "actief" te worden.

Wie kan me vertellen wat er nu moet gebeuren?
Groetjes,
Rinskje
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat te regelen voor overlijden? GerB Al die andere praktische dingen 3 27 juni 2011 17:52
HELP!! wat moet ik allemaal bijhouden?? estrelle Al die andere praktische dingen 2 22 augustus 2008 23:03
Eigen algemene voorwaarden i.p.v. inkoopvoorwaarden bemiddelaar (ICT): wat regelen? Adriaan Omgaan met opdrachtgevers 1 22 juli 2008 20:54
Allemaal vragen over het opzetten administratie Anoniem Administratie 10 17 oktober 2007 10:36
Incidenteel freelancen: wat moet ik regelen? Neerlandica_to_be Freelancepraktijk starten 12 27 augustus 2007 19:25


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon