Ik heb een reading gedaan om een algemeen perspectief te krijgen op het onderwerp. Het is mogelijk om er nog dieper op in te gaan, maar ik laat het voor nu even bij deze reading.
De vraag:
"Hoe kan het Lancelots forum een nog grotere aantrekkingskracht uitoefenen op freelancers?"
Zoals het er nu voorstaat op een mentaal nivo is dat het forum datgene wat de freelancers nodig hebben onvoldoende dichterbij brengt.
Er is wel de wil om er moeite voor te doen, maar het wordt op dit moment niet gedaan.
Wat nodig is om de huidige intentie te ondersteunen is door er ja tegen te zeggen, er positief tegenover te staan.
De uitdaging om aan te gaan is te luisteren naar wat de freelancers nodig hebben, hier wordt onvoldoende aandacht aan besteed.
De talenten en kracht van het freelance forum is de freelancers en bepaald gevoel van vrijheid te geven, deze zienswijze heeft nog geen aandacht. Wat houdt dit in: ik trek de kaart woman/feminine, dit gaat over een minder zakelijke manier, meer met de stroom mee, verbinding maken, vanuit het hart handelen, op een zachte manier, in verbinding met de ander. Hierdoor zal er een andere beweging ontstaan en wordt het speelser en leuk om te doen, gaan de feelancers er de lol van inzien.
Wat belangrijk is om te doen is om er aandacht aan te geven, laat je gedachten er over gaan, speel ermee.
Belangrijk is om het zo te maken dat de mensen er veel respect voor voelen, dat het iets bijzonders is, waardoor het een alchemistisch effect heeft op hun freelanceschap. Dat het een positieve uitwerking heeft op het eerlijk ondernemen en contact met mensen.
De hoop die er is bij het forum is dat de freelancers op een dieper nivo iets aan lancelots hebben en dat het niet weer een van de zovele forums is die ze zoeken.
In relatie tot elkaar kunnen de freelancers elkaar onvoldoende vinden op het forum.
Een positieve uitkomst als er met de bovenstaande zaken iets gedaan wordt is moed, durf.
Als er nog een vraag is, vind ik het boeiend om er verder over uit te wijden met nog een korte reading.
Ik ben benieuwd naar je reactie.
Groeten,
Lucy Schaaphok
www.life-creations.nl