Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mariëlle Schrijft
Deze discussie was inspirerender als je zelf al wat ideeën deelde.
Dan had Niels - want die vindt het ook een interessant onderwerp- wat aan toe kunnen voegen en was ook hij er wijzer op geworden.
Want waarom zou jij een training willen ontwikkelen als je nog geen idee hebt van je aanpak?
Waarom heb je andere mensen nodig om tot een aanpak te komen? Waarschijnlijk heb je zelf ook ideeën over je training, hoop ik tenminste .
It´s give and take.
|
Ik heb al wel wat ideeen, maar die zijn nog zo basis was, dat ik me wat schaamde om ze te delen
Hierbij dus, maar me er niet direct op afrekenen, het zijn slechts ideeen uit de losse pols! Let ook maar even niet op de termen
In ieder geval wil ik me richten op zakelijke en persoonlijke ontwikkeling, in de coaching stijl. Ik wil eigenlijk een combinatie van zakelijk en persoonlijk nut. Via een training een bepaald bewustzijn/bepaalde houding bij mensen kweken die ze kunnen toepassen in zowel persoonlijke als zakelijke dingen.
De nadruk moet liggen op multimanagement (als dat uberhaupt een term is), oftewel: de combinatie van bijvoorbeeld timemanagement, maar ook "emotie management", training/opleiding en netwerken. Er zijn veel dingen gericht op het 1 of het ander, maar een combinatie lijkt mij juist interessant, zeker als het gaat om het kweken van een bepaald bewustzijn waar mensen dan juist zelf weer extra invulling aan kunnen geven. Hierbij dan uiteraard ook praktische oefeningen.
Het lijkt zo wel erg breed, maar in mijn hoofd heeft het allemaal met elkaar te maken. Met de instelling waar je aan werkt kun je allerlei kanten op. Niet direct mensen dus de tools aanreiken om bepaalde dingen te doen, maar hen uitrusten met de instelling om ZELF de tools te vinden/bedenken.
Kan me voorstellen dat het niet helemaal duidelijk klinkt, vuur gerust vragen op me af!