Re: Website Bruysend vernieuwd
Hai Simone,
Ik sluit me aan bij wat de eerdere reageerders al schreven. En ik voeg er nog aan toe:
De eerste pagina is een typsiche skip-intro pagina. Die voegt helemaal niets toe. Dat was leuk in de jaren '90, toen iedereen uberhaupt verwonderd was over het fenomeen website, maar nu willen we meteen in de informatie terecht komen. En dat kan best; de andere pagina's bieden alle links.
Ik mis, zeker op de home pagina, maar ook op de andere, directe informatie over waar je bedrijf zit. Pas als ik toevallig op 'prijzen' klik zie ik dat je in Noord-Brabant zit. Als ik een mogelijke klant was, zou ik die info onmiddellijk willen zien. De meeste sitebezoekers zijn binnen dertig seconden alweer weg; zorg dus dat de essentiële info in die eerste dertig seconden voor het oprapen ligt EN dat je ze verder binnen'lokt' met dingen die ze willen weten/hebben/zien.
Inderdaad kan je meer gebruik maken van de mooie foto's, maar ik vind het niet sterk dat je deze twee diensten, paardenverzorging en fotografie, in één website aanbiedt. Vanuit jullie kan ik het me voorstellen, maar voor de bezoeker? En de bezoeker kan het echt niet schelen hoe jullie met elkaar te maken hebben: de bezoeker wil iets (een oplossing voor een probleem) en wil meteen weten of z/hij dat bij jou vindt.
Voor wat het waard is...
Heel veel plezier met je bedrijf Simone!
|