Beste Lancelotters,
Soort opdracht:
Flasher met aantoonbare ervaring.
Het gaat om een interessante opdracht voor een opdrachtgever met een uniek idee. ( Dit is goed uitgewerkt/ )
Als je na het lezen van deze post ziet dat je wel interesse hebt maar op een paar punten vragen hebt of denkt dat je iets niet kan halen/realiseren, reageer dan toch, en dan kijken we ernaar !
Voor wie:
Ik ben je directe aanstuurpunt, jij en ik werken samen voor de opdrachtgever.
Je bespreekt met mij je voortgang en we nemen je wensen door hoe je met mij ( ik doe het PHP deel ) het PHP/XML deel wil hebben werken.
Je moet dus niet alleen met Actionscript bekend zijn, maar ook bekend met ( of het willen leren ) XML koppelingen.
Het flash script moet namelijk regelmatig data naar PHP sturen en images uitlezen.
Url:
nvt
Er is voor de echte geinteresseerden een url waar een test op staat, er is nette documentatie aanwezig en support is ook opgezet
Formaat:
Er is een testserver opgezet om je werk op te zetten.
Tijdens de klus stel je periodiek de sources beschikbaar.
Na afloop krijgt opdrachtgever de volledige swf's plus de fla's / bronfiles.
Vergoeding:
Uurtarief, vantevoren afgesproken, het gaat om aardig wat uren ( zeker 200 uur ) waarvan je er in de vakantie een groot deel van wil draaien ( nu werken is dus ook een lekker $ al hebben ! ), het project loopt ook na de vakantie door.
Als je het project liever in blokken indeeld en dan op fixed price werkt, ook geen probleem.
Termijn:
We willen graag een beta/werkende demo eind vd vakantie af hebben. Als we lekker werken krijg je ook de vervolgklussen hiervoor.
Verdere bepalingen:
* Je krijgt de opdracht naargelang je portfolio in orde is
* Je hoeft geen factuur te kunnen schrijven
Interesse? Meer info?
Mail me op onderstaand adres.
Mail me je CV en relevante info zoals leeftijd, beschikbaarheid, voorbeelden/portfolio en uurtarief.
Contact gegevens:
Ramon Fincken
===============
mail: flasher[/apenstaartje/]creativepulses.nl
sites: CreativePulses.nl // WebsiteFreelancers.nl
tel: 06-46.234.013
Support-forum: support.creativepulses.nl
Bank: Postbank 7498188 tnv R.M.W. Fincken te Landgraaf
IBAN / international bank account: NL56PSTB0007498188 BIC /Bank code: PSTBNL21
BTW: NL2074.07.472.B01