Factuur met meerdere pagina's
Ik weet het: domme vragen bestaan niet, maar toch vind ik het nogal stom dat ik het hier moet vragen.
Ik heb een nieuwe opdrachtgever die graag wil dat ik per maand factureer (meestal doe ik het per 2 weken). Heb zoveel dagen gewerkt dat ik een nogal lange factuur heb (veel verschillende werkplekken vandaar de lange rij met werkzaamheden). Heb nu 1 pagina met werkzaamheden per datum en 1 pagina met alle reiskosten. Maar hoe maak ik beide pagina's op.
Heb op de eerste pagina mn logo en de aanhef, factuurdatum, factuurnummer etc.. dan allerlei kosten onder elkaar
Op de tweede pagina ook logo (rechtsboven), en weer een lijst met kosten, ten slotte subtotaal BTW en totaal.
Maar op een of andere manier staat het gek.
Is het de bedoeling dat je de aanhef, de factuurdatum en nummer ook op pagina 2 zet? Of dat je de pagina's op een of andere manier nummert? Of moet je een subtotaal onderaan pagina 1 zetten?
Wie geeft me een goede tip?
Gr
|