hallo
Ik zit al een heel tijdje met een aantal vragen.
Ik zat namelijk al een tijd te denken om spullen vanuit china te importeren over de zee of lucht en die spullen hier te verkopen aan o.a bedrijven.
Nu heb ik al een aantal chinese fabrieken gesproken voor zowel de producten als de prijzen dus alles is al geregeld zo kun je het zien.
MAAR omdat ik alles op een legale ( en de beste ) manier wil doen zijn dit me vragen :
- Ik wil me eigen inschrijven bij KVK dat ik het gewoon vanuit huis kan regelen dus geen appart vestiging ( winkel ) Wat zijn de kosten + voorwaarden hiervan ?
- Wat voor andere dingen heb ik nog meer nodig om spullen te importeren op een legale manier dat het de douane dus voorbij komt eventueel.
Duidelijke uitleg + alle eventuele Kosten die bij het importeren komen kijken eventueel..
- En Hoe werkt dat btw nou precies eigenlijk Dus laten we zeggen dat ik 1.000x een product koop van 3€ hoe werkt het dan precies.
Kan iemand me met deze vragen helpen dat zou ik heel fijn vinden.
Heb al op google.nl en andere sites gezocht maar een echte duidelijke info vond ik niet en omdat ik alles op een normale legale en de beste manier wil doen wil ik graag
GOEDE Info.
Alvast hartstikke bedankt jongens EN dames