Het krijgen van nieuwe klanten en verkopen verloopt mij niet altijd even goed en overzichtelijk als ik zou willen. Met succes weet ik artikelen gepubliceerd te krijgen en ik heb ook geen problemen met presentaties of het leggen van contact. Toch is de puzzel nog niet af.
Ik heb al aardig wat gelezen over marketing en verkopen, maar het verloopt bij mij nog niet gestructureerd genoeg. Het meest praktische boek dat ik heb gelezen is het boek get clients now. Het uitgangspunt is dat het voor vele moeilijk is te bepalen waar je moet beginnen en wat werkt. Dit wordt in 28 dagen uitgeprobeerd, wat je een aantal keer kunt herhalen. Meer informatie kun je vinden op
www.getclientsnow.com/
Graag wil ik een groep opstarten in Amersfoort met maximaal 5 mensen. Dit Engelse boek is het uitgangspunt, maar is niet heilig. Ik heb een vergaderruimte in Amersfoort die we gratis kunnen gebruiken met een beamer en een computer. Ik zoek vooral mensen die initiatief willen nemen en bereid zijn tijd te steken in het praktisch uitzoeken van een marketing methode en deze informatie daarna willen delen met de andere.
Wie interesse heeft graag eventjes een privé berichtje sturen. Dit kan op dit forum via de gebruikersinstellingen. Indien andere dit een goed idee vinden, maar het in een andere stad zouden willen doen, aarzel niet om dit in een reactie te melden. Misschien kan er wel een heel nieuw netwerk op deze manier ontstaan, van vele kleine groepjes. Dan moet wel de jaarlijkse borrel in Amersfoort worden georganiseerd.