ICTPC of Mac, Office en andere software, internet- en telefoonabonnement, website en zoekmachineoptimalisatie... gelukkig zijn er ook ict-freelancers die te hulp schieten.
Dat is voor mij als ik er nog eens over nadenk geen optie, het hele netwerk moet internet hebben.
Een dual wan router is wellicht een optie icm een ADSL lijn.
+ Mod verzoek voor Ikvertaalvooru:
Ook langs deze weg het verzoek niet bij iedere reply een compleet bericht te quoten. Dat leest zeer onprettig en is nergens voor nodig.
Oorspronkelijk geplaatst door door de forumbeheerder verwijderd linkspammend account
U kunt altijd uw via uw mobiele telefoon streamen, excuses als ik de verkeerde term gebruik, maar het is mogelijk wanneer u geen verbinding heeft met het internet om met uw telefoon een internetverbinding op te zetten.
Wifi bridge is inderdaad een optie, van 3G/H/U/E naar Wifi, dat zit standaard in Android en ws ook wel in IoS. Een en ander is op pagina 1 van deze discussie al vermeld.
Er zijn diverse locaties te bedenken met free wifi.
Het ziekenhuis is hier wel een bekende locatie. Groot gebouw en overal bankjes. Als je op de afdelingen bent bij de wachtkamers heb je zelfs gratis koffie!
Of een 5 euro (actie) abonnement nemen bij KPN, dan krijg je gratis toegang tot de hotspots van KPN die overal te vinden zijn.
Maar ja, dongel verkeer is snel duur.