Dank je wel Ramon! (sorry, even niet gekeken hier...)
Ik ga je sites eens bekijken
Ik ben benieuwd of "service" een belangrijk punt is bij het laten maken van een website (of hulp bij je website als je 'm zelf maakt).
Ik zie soms tarieven van 150 euro voor een website voorbij komen, en dan denk ik: dat is een website "neergooien" en wegwezen. Tsja... ik krijg idd te regelmatig te horen dat een webbouwer niet meer bereikbaar is.
Ben ook verder aan het kijken hoor; niet alleen hier.
Heb inmiddels geleerd dat serieuze bedrijven en ZZP ers wel beseffen dat goed werk ook tijd kost. En dat hoe meer tijd/mensen er aan werken, hoe hoger de prijs; en dat daar soms bewust keuzes in gemaakt (moeten) worden. Uniek design of template, fotograaf of stockbeeld, tekstschrijver of zelf schrijven...
Eea toch ook afhankelijk van het eigen werk. Als je zelf weinig werk hebt, heb je veel tijd en weinig geld. Als je zelf genoeg werk hebt, heb je weinig tijd maar meer geld
Zeker de goede coaches/consultants etc. met genoeg werk hebben een eigen uurtarief van 100-150 euro; en zetten graag (een goed) iemand in voor hun website voor 60-80 euro per uur ipv zelf uren te gaan prutsen.
Makes sense.