Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 12 juni 2024, 19:04
GreenLeap Consultancy's schermafbeelding
GreenLeap Consultancy GreenLeap Consultancy is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 juni 2024
Berichten: 1
Standaard Natuurinclusief en kwalitatief vergroenen bij Stedelijke inbreiding en ontwikkeling

Hallo mede forumleden,


Even tijd om mijn onderneming GreenLeap Consultancy voor te stellen.


Als zelfstandig professional in de natuurinclusieve stadsontwikkeling ben ik actief binnen het openbaar domein. Vanuit GreenLeap Consultancy werk ik met name aan de inhoudelijke afstemming tussen provincies en gemeenten als het aankomt op onderwerpen zoals Basiskwaliteit Natuur, Bodem en Water Sturend, Agenda Natuurinclusief, Natuurpositief ontwikkelen, en zo nog meer. Dat doe ik vanuit een academische grondslag, met aandacht voor de couleur locale en het regionale beleid. Deze discoursen zijn immers nogal ingewikkeld, dus ik probeer het jargon daarmee wat te beperken en de mooie planvormingen vooral snel om te zetten naar actie.

Voor de meesten zal dit niet direct bekend zijn, maar er is nogal een trend gaande in de publieke buitenruimte en de ecologische adviesbureaus beginnen zich ook meer te interesseren voor het perspectief van ambtenaren en planologen die dagelijks met de complexe eigenschappen van onze leefomgeving werken. Naast diervriendelijk moet het immers ook mensvriendelijk zijn. Dat vraagt soms nog een specifieke vertaalslag vanuit het doelgroepgerichte ruimtegebruik en verdieping in de meervoudige waardecreatie.


Om mijn aanbod nog aantrekkelijker te maken voor potentiële klanten die dit vakgebied voorzichtig verkennen, plaats ik op mijn site vaak scherpe blogs over mijn aanbod en verhelder ik de ontwikkelingen in het werkveld. Daarmee beroep ik mij op de Calimero marketing en hou ik het onderwerp ook vooral dicht bij mijzelf. Schrijven over iets waar je eigenlijk geen verstand van hebt is immers niet de methode om een goed product neer te zetten

Neem eens een kijkje op https://www.greenleap-consultancy.nl/
Stuur ook gerust een PM, of boek een kennismaking via het contactformulier op mijn site. Ken je al potentieel kandidaten voor de GreenLeap dienstverlening, stuur ze dan zeker door
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
biodiversiteit, ecologie, natuur, stadsnatuur, stedelijke leefomgeving


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon