Na al geruime tijd dit forum te hebben gevolgd, leek het mij tijd me eens aan te melden. Om te beginnen complimenten aan alle deelnemers; ik heb erg veel nuttige informatie over het opstarten gevonden.
Ik ben freelance fotograaf uit Amsterdam. Momenteel nog slechts voor enkele dagen per week, vanaf begin volgend jaar hopelijk full time. Vanaf dan wil ik me meer gaan richten op (klein)zakelijke klanten; momenteel zitten er in mijn klantenbestand voornamelijk nog particulieren maar die balans wil ik wat verleggen.
Wat doe ik?
Voornamelijk fotografie op lokatie, hoewel ik vanaf oktober ook studio ruimte tot mijn beschikking heb.
Klanten kunnen mij inschakelen voor variërende opdrachten. In de meeste gevallen zal het fotografie met personen als onderwerp betreffen. Denk bijvoorbeeld aan beeld voor gebruik op website, als materiaal voor in- en externe publicaties, licht reclamewerk, etcetera.
Doordat ik een achtergrond heb in marketing en communicatie hoop ik mij te kunnen onderscheiden door actief mee te denken over de juiste invulling van een opdracht, zodat de boodschap van de opdrachtgever op de juiste manier wordt overgedragen. Daarnaast zijn een snelle, persoonlijke dienstverlening en praktische aanpak van opdrachten punten waarmee ik klanten tevreden wil houden.
Tot slot hoop ik als starter veel te leren uit dit forum en hopelijk zo af en toe een nuttige bijdrage te kunnen leveren