Kamer52 is een professioneel ingerichte cowerk ruimte, bevestigde in de voormalige stal van een 400 jaar oud pand in Oosterhout, Noord-Brabant.
Cowerken is een model van werken en huisvesting, voor bedrijven en stichtingen, waarbij vier waardes centraal staan: samenwerken, openheid en transparantie, gemeenschap en toegankelijkheid. Hier is het de bedoeling dat het bij elkaar brengen van bedrijfsleven, stichtingen, culturele organisaties, zzp'ers en professionals een innovatieve en levendige gemeenschap voortbrengt die voor een meerwaarde voor alle leden zorgt. Deelnemers zijn gekozen om bij elkaar te passen en ervoor te zorgen dat iedereen zich thuis voelt. Leden kunnen hun bedrijf hier vestigen, en alleen gebruik maken van, en betalen voor, de ruimte op het moment dat zij daar behoefte aan hebben.
Vergaderrruimte, workshopruimte, en gespreksruimte kunnen vooraf worden gereserveerd, via Deskbookers.com of door contact op te nemen.
Ik heb plannen verzonnen die variëren van een puur virtueel kantoor tot 24/7 gebruik van de ruimte met een eigen sleutel.
Ook doe ik van harte mee aan het Coworking Visa Program, waardoor leden van aangesloten coworking-kantooren gratis gebruik kunnen maken van alle coworking-ruimten in meer dan honderd plaatsen in Europa alleen.
Kom maar langs een keer, ik zet de koffie klaar.
Groetjes,
Jeannine