Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Omgaan met opdrachtgevers
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Omgaan met opdrachtgevers Hoe kun je het gedrag van je opdrachtgever beïnvloeden? Hoe bepaal je je uurtarief? Wat te doen als de factuur niet betaald wordt? Hoe ga je om met problemen in een project?

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 17 juni 2007, 16:06
anke anke is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 mei 2007
Berichten: 3
Standaard Offerte

Hallo allemaal,

Ook ik ben redelijk nieuw op het forum en heb als starter al veel aan Lancelots.nl gehad. Op dit moment kan ik jullie hulp goed gebruiken. Tot nu toe heb ik de teksten geschreven voor een aantal websites en een brochure op basis van gewerkte uren achteraf. Nu ben ik bezig met een offerte voor een redelijk grote opdracht. Ik moet de totale website van een bedrijf redigeren (zo'n 20 pagina's) en een aantal nieuwe pagina's beschrijven. Bovendien is mij gevraagd daarna het geheel in het engels te vertalen. Tot slot het verzoek of ik een goede pay off wil bedenken die voor het gehele bedrijf zal gelden (en dus lang mee moet). Ik zit een beetje met handen in het haar. Mijn uurtarief is 65 euro. De opdrachtgever is hiervan op de hoogte. Ik heb 'lengtevrees', dus dat de offerte zo hoog wordt dat hij afgewezen wordt. Bovendien vind ik dat ik voor klussen die lang duren, bereid moet zijn een eenheidsprijs te maken. Moet ik dan bijvoorbeeld een berekening maken op basis van 50 euro uurtarief of zak ik dan teveel? En wat doe ik met het feit dat de aard van de werkzaamheden zo verschillend (vertalen?) is? Verder denk ik voorwaardelijk een tarief apart moet berekenen voor de pay off, mocht het bedrijf mijn suggestie volgen. Wat vinden de kreks onder ons?

Dank en groetjes, Anke
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Offerte afwijzen? Thomas Omgaan met opdrachtgevers 8 8 september 2009 21:36
Betalingsherinnering forumbeheerder Omgaan met opdrachtgevers 31 20 juli 2006 21:02


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon