Mmmh, ik zie wel iets in 'het beste naar boven halen in mensen'.
En laten we elkaar geen ****** noemen, de klanten die je voor ogen hebt zijn niet een melkveehouder uit Gorredijk of een CO2-lasser uit Hurwenen. Die gaan jou niet betalen, hopelijk kan je wel een factuur sturen naar je opdrachtgevers.
Ik ben er van overtuigd dat veel mensen redelijk functioneren maar dat nog veel beter zouden kunnen als ze doelgericht gecoacht/getraind worden. Soms loopt het uit de hand (dan is het al te laat voor coachen) en komen zaken als outplacement en werving en selectie om de hoek kijken.
Ik laat mensen 'schitteren' doet mij denken aan Schouten en Nelissen, maar ik vind het prima. Excellereren is ook goed. Heb je je al eens verdiept in de beoordelingssystemen van Nederlandse en Amerikaanse bedrijven? Voldoen aan de eisen is voor een beetje ambitieus bedrijf niet voldoende. Je moet meer. (
zucht)
Ik vind je pitch no nonsense (geen hinderlijke context). Ik hoop alleen dat je alles waar kunt maken wat je biedt. Dat maakt mij weer nieuwsgierig naar (opleidings)achtergrond en (werk)ervaring.
Ik denk overigens dat je pitch hier niet veel oplevert (de Lancelots staan niet bekend om de enorme hoeveelheden personeel die ze in dienst hebben) dus ik ben ook benieuwd naar je website of het concept daarvan. Ik ga meteen even zoeken....