Re: Elevator pitch van Jannie; graag feedback!
Hoi Jannie,
Op zich een goed verhaal, maar toch voor mij als leek niet helemaal duidelijk. Inspirerende interactie bijvoorbeeld, wat moet ik daaronder verstaan? Kun je een concreet voorbeeld geven?
Even puur als tekstschrijver:
de 1e zin zou ik laten staan
de zin "in een...afspraken" kan eruit, want voor mij is dat vanzelfsprekend.
"Mijn stijl...benadering" dit staat al in de volgende zin, misschien kun je die twee dus samenvoegen. Maar om het lekker concreet te houden zou ik die hele ontwikkelingsgerichte benadering eruit laten en gewoon zeggen: we onderzoeken samen... enz.
"Voor mij...laten ontstaan" mooi, maar passief. "Ik vind het een uitdaging" is veel actiever dan "Voor mij is het een uitdaging" (en ook nog 1 woord korter). "te laten ontstaan" is ook passief (alsof jij er geen invloed op hebt), misschien is "te doen ontstaan" beter.
Dat geldt ook voor de volgende zin. Jij zet met jouw actieve luisterhouding cliënten aan tot nieuwe inzichten. Het lijkt nu net of de actieve luisterhouding een opzichzelfstaand iets is.
"Natuurlijk met...werkprobleem" zou ik vervangen door "Mijn doel is de cliënt te stimuleren zelf oplossingen te vinden voor zijn werkprobleem."
De laatste zin kun je wat mij betreft schrappen, dat wordt al duidelijk uit de voorgaande zin.
Ik hoop dat je hier wat mee kunt. Ik weet hoe lastig het is een goede pitch te maken, het is mij (als tekstschrijver nota bene) ook nog niet gelukt.
Groetjes
Cindy
|