BTW-nummer in contract?
Hallo Allemaal,
Even kort voorstellen: ik ben Rinus, 27 jaar en begin eigenlijk per heden mijn onderneming, part-time. Ik hou voorlopig nog een 40-uurs werkweek ernaast en wil die eventueel bij "succes" gaan verminderen of stoppen. Daarnaast heb ik nog wat andere plannen die ik wil gaan opzetten, maar dat moet later allemaal nog komen.
Allereerst wil ik dit forum bedanken, heb er al veel informatie, inzichten en dingen gelezen die tot nadenken aanzetten, bravo.
Nou ben ik eigenlijk bij een opdrachtgever terechtgekomen voor mijn eerste opdracht, erg spannend allemaal, sinds 2 dagen mijn kvk nummer aangevraagd en btw nummer natuurlijk. Mijn voorlopig btw-nummer heb ik dan ook al binnen aangezien je dat tegenwoordig allemaal in 1 dag bij de kvk kan regelen.
De BD moet nog mijn btw-nummer bevestigen, maar neem aan dat dat geen probleem is (toch?)
Nu heb ik algemene voorwaarden in ieder geval al opgesteld en die moet ik dus samen met het contract gaan aanbieden.
Na veel gezocht te hebben op dit forum en erbuiten kon ik niet echt een juist antwoord vinden op mijn vraag: Ik moet een btw nummer vermelden op het contract, nu ga ik er gemakshalve van uit dat dat dus het bedrijfs btw nummer is (B01), maar is dit ook zo?
Alvast bedankt voor de reactie!
Mvg,
Rinus
|