|
23 januari 2009, 12:12
|
Lid
|
|
|
|
Feedback website gevraagd
Hallo lezers,
Momenteel ben ik bezig met de opzet van mijn eigen bedrijf, zie website
www.coachcounseler.nl
Graag zou ik feedback krijgen over de inhoud van mijn website.
Sommigen adviseren mij om bv afbeeldingen te plaatsen. Als beginnende ondernemer heb ik echter nog geen passende afbeeldingen beschikbaar.
Zelf denk (hoop) ik dat de betreffende informatie voorlopig volstaat om mijn diensten te promoten
Alvast bedankt voor je reactie.
Groetjes *Riboet*
|
23 januari 2009, 14:24
|
Verbannen
|
|
|
|
Re: Feedback website gevraagd
Poe er staat een boel "inhoud" op de site moet ik zeggen.
Wat ik in ieder geval zou doen is het menu aan de linker kant, dat mag wel wat groter. Tis erg druk als je het mij vraagt.
De tarievenpagina snap ik ook niet helemaal, je geeft aan het in 4 paginas onderverdeeld te hebben, ik kijken. Staat op pagina 1 iets over 1e consult is gratis, op 2e pagina zie ik een zeer letterlijke betaalwijze ..
Het kan aan mij liggen, maar ik denk dat je eens met iemand samen naar de teksten en de opbouw van je site moet kijken. Ik denk dat er teveel informatie op staat, waardoor je het zicht verliest op de zaak als bezoeker van je site.
|
23 januari 2009, 14:58
|
Lid
|
|
|
|
Hallo Ramon,
Er valt nog nog veel leren van een veteraan, maar geeft niet, alle feedback is welkom! Bedankt voor je snelle reactie. Groetjes, Riboet
|
23 januari 2009, 15:07
|
|
Moderator
|
|
|
|
Helemaal met ramon eens; volgens mij kan het wel wat beknopter.. Zeker teksten als "geachte lezer, hier vindt u..." , het lijkt net alsof ik een brief lees
Wat betreft afbeeldingen; het zou de website misschien wat opfleuren, maar het lijkt me niet een noodzaak. Ik ben er persoonlijk niet zo'n voorstander van, maar op internet heb je een legio aan stock afbeeldingen (van bijv. mensen die heel blij achter hun bureau aan het werk zijn) die je zo kan gebruiken.
|
23 januari 2009, 16:37
|
|
Moderator
|
|
|
|
Ik sluit me aan bij mijn voorgangers en zou ook dit specifieke puntje misschien even aanpassen:
Op de pagina 'Coaching' staat een testimonial. Nu begrijp ik het principe van testimonials wel, maar in feite is dit helemaal geen testimonial! Het is een heel positief bericht dat zeker ergens een plekje verdient, maar het is geen 'getuigenis' van jouw kunnen, van iemand die ervaring heeft met jouw dienstverlening. Dat geeft mij als bezoeker een beetje het idee dat er nog geen klanten zijn en dus ook nog geen succesverhalen.
Dat is op zich natuurlijk ook geen probleem, we beginnen allemaal een keer, maar dan kun je misschien beter even wachten met dat hele deel tot je een échte testimonial hebt.
Even een aanpassing: ik kom op nog meer pagina's van dit type 'testimonials' tegen. Hiervoor geldt natuurlijk hetzelfde!
|
23 januari 2009, 17:06
|
Lid
|
|
|
|
Goed advies, zal meteen "de testimonials" weghalen... bedankt alweer!
|
3 februari 2009, 15:39
|
|
Hi Trees,
Even heel klein; op je homepage staat "veranderingenprocessen" en in je profiel staat nog ergens "mijnsen" i.p.v. mensen. Succes met je start, ik zit zelf ook in een vergelijkbare fase. Je richt je op Verliesverwerking en Persoonlijke Groei en Bewustwording? Zit daar een verband voor jou? Misschien kun je dan daarop focussen. Ik ben benieuwd dan ook naar je werkwijze. Als collega. Binnenkort zal ik mijn herziene "elevator pitch" plaatsen.
|
3 februari 2009, 16:12
|
Lid
|
|
|
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hulpsmurf
Hi Trees,
Even heel klein; op je homepage staat "veranderingenprocessen" en in je profiel staat nog ergens "mijnsen" i.p.v. mensen. Succes met je start, ik zit zelf ook in een vergelijkbare fase. Je richt je op Verliesverwerking en Persoonlijke Groei en Bewustwording? Zit daar een verband voor jou? Misschien kun je dan daarop focussen. Ik ben benieuwd dan ook naar je werkwijze. Als collega. Binnenkort zal ik mijn herziene "elevator pitch" plaatsen.
|
Hoi Paul,
Bedankt voor je berichtje, 'k heb de foutjes aangepast
Wat heb jij een mooie site, geweldig! Dus jij bent ook als mil werkzaam geweest bij MvD... Tot zover even, we houden contact, oke !
Groetjes, Trees
|
|