Re: Nieuwkomer stelt zich voor
Heel erg bedankt voor sitebezoek en je oordeel. Ook bedankt voor de links (hoewel de tweede niet werkt). Je hebt groot gelijk. Ik heb teveel aan de leidraad, het stappenplan gehangen, en te weinig nagedacht over het 'what's in it for me'. Je leest overigens telkens weer andere dingen over de EP, wel of geen aantrekkelijk beginzin, wel/niet afsluiten met een vraag. Zelf denk ik dat het een probleem-oplossing structuur moet hebben. Eerst relatie, noodzaak en schaarste creëren, dan belofte en uitnodiging. En aangezien ik denk dat de pitch moet passen in mijn spreekstijl, en zo uit m'n mond moet kunnen vallen, moettie denk ik ook parlando zijn. Zeker niet reclamisch met kopregels etc.
Nogmaals bedankt,
btw, pas m'n eerste offertes mogen maken, en heel veel gehad aan de info op Lancelots. Complimenten!
U wilt weten wat ik doe?
Ik ben een creatieve tekstschrijver. Ik help ondernemers met het zo effectief mogelijk bereiken van hun doelgroep. Kijk, u kent dat misschien wel. U weet wat u te vertellen hebt, maar krijgt het niet goed op papier. Nou, als creatieve tekstschrijver én communicatieadviseur weet ik dan uw boodschap te vertalen in opvallende en functioneel verantwoorde teksten. Vroeger veel drukwerk gedaan, maar de laatste tijd krijg ik steeds meer opdrachten voor een aantrekkelijke website. Ik vind dit geweldig. Echt! Creativiteit op de vierkante pixel! Bent uzelf nu tevreden over uw teksten, of denkt u dat het beter kan?
|