|
19 januari 2007, 15:05
|
Lid
|
|
|
|
Samenwerken? Tekstschrijver zoekt tekstschrijvers, vormgevers etc.
Ik werk als tekstschrijver en redacteur voor allerlei opdrachtgevers in de non-profitsector. Regelmatig krijg ik meer werk aangeboden dan ik in mijn eentje aan kan, maar ik ben erg kieskeurig in aan wie ik iets uitbesteed en doe het dan toch vaak op een of andere manier maar zelf. Maar aan die rek komt ook een eind... en bovendien lijkt het me steeds leuker om de luiken open te zetten en samenwerkingsverbanden aan te gaan. Daarom zoek ik contact met tekstschrijvers en redacteuren om te onderzoeken of we iets voor elkaar kunnen betekenen. Ook wil ik kennismaken met grafisch vormgevers, dtp'ers, fotografen, websitebouwers... kortom iedereen die mij als tekstschrijver kan aanvullen in grotere projecten. In Amsterdam en omgeving - de lol van samenwerking zit voor mij namelijk ook in 'live' contacten.
|
21 januari 2007, 15:18
|
|
Re: Samenwerken? Tekstschrijver zoekt tekstschrijvers, vormgevers etc.
Je idee is leuk, jammer dat ze alleen in Amsterdam en omgeving moeten zitten. Niet dat ik daar geen begrip voor heb hoor.
|
24 januari 2007, 13:30
|
Lid
|
|
|
|
Hallo Irene.
Ik zag je bericht over samenwerking enz. Klinkt goed.
Zelf ben ik net zo'n zes maanden eigen baas, verdeeld over een tweetal disciplines. Eén daarvan is tekst/copy/correctie... eigenlijk zo'n beetje alles op tekstgebied.
Ik heb wel wat vaste opdrachtgevers (reclamebureaus, uitgeverijen), maar het is allemaal nog te kleinschalig om te gaan juichen.
Ergo: ik ben altijd in voor nieuwe opdrachten, opdrachtgevers, samenwerkingsverbanden enz. En mocht de afstand Amsterdam - Almere (mijn domicilie) een struikelblok voor je zijn... met de trein sta ik in 30 minuten op CS!
Meer over mij kun je vinden op http://two.xthost.info/alterego/
Ik hoop iets van je te vernemen.
Dank vast en collegiale groet,
Jos Rosier
Almere
mail: alterego1954@chello.nl
|
1 februari 2007, 11:16
|
|
Veteraan
|
|
|
|
Ik ben ook altijd in voor co-producties of delegeren.
Ik zit wel hoofdzakelijk in de hoek van bedrijfsleven (zie www.textatwork.nl)
Mijn locatie is in ieder geval dichtbij (Haarlem).
|
9 februari 2007, 09:51
|
Lid
|
|
|
|
Lijkt mij ook een uitstekend idee!
Zou zeggen, bewaar mijn naam, wellicht dat je het over een tijdje nog drukker krijgt, en je behoefte hebt aan een gediplomeerd DTP'er....
Afstand lijkt mij te overbruggen via internet,
daarnaast kom ik om de week in het westen van het land,
en bestaat de mogenlijkheid af te spreken.
Stuur gerust een prive bericht!
Groetjes,
Wenda
ps.Ervaring in het vormgeven heb ik al, ga nu de Grafische programma's wat beter onder de knie krijgen (Lyceum)
|
11 februari 2007, 18:22
|
Juniorlid
|
|
|
|
Hallo, Beste Tekstschrijver,
Ik ben grafisch vormgever en (altijd) op zoek naar samenwerking.
Om uit te vinden of we wat voor elkaar kunnen betekenen, lijkt het me prettig een keer een afspraak te maken en nader met elkaar kennis te maken.
Lijkt je dat een goed idee, bel me of stuur me een e-mail:
06-30924790
info@ebgrafisch.nl
Intussen kun je een kijkje nemen op mijn website: http://www.ebgrafisch.nl
Ik verneem graag van je.
Vriendelijke groet,
Elise Bakker
|
1 maart 2007, 14:06
|
|
Lid
|
|
|
|
Leuk! Ik heb veel ervaring in de non-profitsector, en heb er veel affiniteit mee. De doelgroep is naar mijn mening nergens specifieker dan in de non-profit.
Ik woon niet in de directe omgeving van Amsterdam, maar kan er wel makkelijk komen.
Ik hoop van je te horen! Lijkt me erg leuk om samen te werken met andere tekstschrijvers.
Groet!
Arjan.
|
4 mei 2007, 17:15
|
Juniorlid
|
|
|
|
Hallo,
Ben nieuw hier, maar ja eenmaal moet de eerste keer zijn. Ben je nog steeds op zoek naar een grafisch vormgever danwel dtp’er.
Werk in de regio Ede. De afstand behoeft geen obstakel te zijn. Via de digitale snelweg is natuurlijk ook veel mogelijk.
Zie je reactie graag tegemoet.
M.vr.gr.
Louis
|
9 mei 2007, 17:50
|
|
Hi,
Ik ben onlangs voor me zelf begonnen op de gebieden van Webdesign en Marketing Support. Alhoewel ik dus een starter ben heb ik al profijt gehad van het samenwerken met andere freelancers en ben dus ook zeer zeker geïnteresseerd om je aan te vullen bij grotere projecten. Andersom geldt vanzelfsprekend hetzelfde!
Vanuit Utrecht ben ik binnen een half uur in Amsterdam.
Groetjes,
Margriet Ravensbergen
Buro RaDer
www.BuroRader.nl
Margriet@BuroRaDer.nl
|
10 mei 2007, 00:01
|
|
Seniorlid
|
|
|
|
Als ik ergens mee kan helpen/samenwerken
dan hoor ik het ook graag natuurlijk.
Ik doe webdesign. Ik ben met name gericht op webwinkels. Daarbij kan ik ook webapplicaties maken met PHP, Javascript, AJAX (voor als iemand weet wat het is). In gewoon Nederlands, ik kan dus interactieve webpagina's maken zeg maar.
ik woon trouwens in Nijmegen.
|
|