|
19 januari 2007, 15:05
|
Lid
|
|
|
|
Samenwerken? Tekstschrijver zoekt tekstschrijvers, vormgevers etc.
Ik werk als tekstschrijver en redacteur voor allerlei opdrachtgevers in de non-profitsector. Regelmatig krijg ik meer werk aangeboden dan ik in mijn eentje aan kan, maar ik ben erg kieskeurig in aan wie ik iets uitbesteed en doe het dan toch vaak op een of andere manier maar zelf. Maar aan die rek komt ook een eind... en bovendien lijkt het me steeds leuker om de luiken open te zetten en samenwerkingsverbanden aan te gaan. Daarom zoek ik contact met tekstschrijvers en redacteuren om te onderzoeken of we iets voor elkaar kunnen betekenen. Ook wil ik kennismaken met grafisch vormgevers, dtp'ers, fotografen, websitebouwers... kortom iedereen die mij als tekstschrijver kan aanvullen in grotere projecten. In Amsterdam en omgeving - de lol van samenwerking zit voor mij namelijk ook in 'live' contacten.
|
21 januari 2007, 15:18
|
|
Re: Samenwerken? Tekstschrijver zoekt tekstschrijvers, vormgevers etc.
Je idee is leuk, jammer dat ze alleen in Amsterdam en omgeving moeten zitten. Niet dat ik daar geen begrip voor heb hoor.
|
24 januari 2007, 13:30
|
Lid
|
|
|
|
Hallo Irene.
Ik zag je bericht over samenwerking enz. Klinkt goed.
Zelf ben ik net zo'n zes maanden eigen baas, verdeeld over een tweetal disciplines. Eén daarvan is tekst/copy/correctie... eigenlijk zo'n beetje alles op tekstgebied.
Ik heb wel wat vaste opdrachtgevers (reclamebureaus, uitgeverijen), maar het is allemaal nog te kleinschalig om te gaan juichen.
Ergo: ik ben altijd in voor nieuwe opdrachten, opdrachtgevers, samenwerkingsverbanden enz. En mocht de afstand Amsterdam - Almere (mijn domicilie) een struikelblok voor je zijn... met de trein sta ik in 30 minuten op CS!
Meer over mij kun je vinden op http://two.xthost.info/alterego/
Ik hoop iets van je te vernemen.
Dank vast en collegiale groet,
Jos Rosier
Almere
mail: alterego1954@chello.nl
|
1 februari 2007, 11:16
|
|
Veteraan
|
|
|
|