Hej Pascal,
Ik houd ook niet zo van bewegende beelden en zeker niet van ongevraagd geluid. Maar da's persoonlijk. Je site ziet er wel fris uit.
Bij Diensten leg je de nadruk op trainingen. Je consultancywerkzaamheden bungelen er een beetje bij. Mij wordt niet duidelijk wat die nu inhouden. Op je homepage is het accent wat gelijker verdeeld.
Ik weet niet of dit opzet is, maar ik denk dat je consultancywerk zo wordt ondergesneeuwd door je trainingen.
Ik vind het verwarrend dat je twee menu's op je pagina hebt staan: die in het puzzelstukje en die onderaan de page. Klik ik op het puzzelstukje, dan ben ik ineens weer bij het begin.
Ah, nu heb ik ineens door dat het puzzelstukje aangeeft waar ik ben. Da's dus niet helemaal helder voor mij
Verder zag ik hier en daar nog wat taalfoutjes. Ik wilde die even copy-en en hier pasten, maar dat lukte helaas niet. Ook het lettertype vergroten ging niet, maakt je pagina niet erg toegangelijk voor slechtzienden. Gebruik je misschien frames (ik zag dat ook de url niet veranderde bij het wisselen van pagina's)? Dat is een erge no-no op SEO gebied.
Misschien heb je hier wat aan.
Marlies