Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door writer83
Ik heb deze link bekeken maar er staat toch niet dat ze dan die link verwijderen, of wel?? Ik begrijp niet zo goed wat ze nou zeggen. Er staat "Als u ziet dat uw persoonlijke telefoonnummer of contactgegevens in een bedrijfsvermelding worden genoemd, vult u het onderstaande formulier in. Google Maps verzamelt informatie van verschillende bronnen, waaronder websites en Gouden Gids-directory's. Soms blijkt dat deze informatie niet juist of achterhaald is."
De informatie (mijn persoonlijke adres en tel.nr. Grr) is wel juist, ik wil het gewoon niet op internet hebben!
Ik vind het echt heel erg wat hier zomaar gebeurt! Ik heb ook informatie gekregen om dingen van google te verwijderen: on-be-grijpelijk de uitleg in deze. Ze maken je het vooral zo moeilijk mogelijk. PFFFFF
|
Als je daarop klikt, dan kun je ook specifiek aangegeven dat jouw informatie persoonlijk is. Wat ik niet op internet wil hebben, beschouw ik als persoonlijk
Ik heb inderdaad ook de uitleg geprobeerd met bedrijf claimen enzo, maar dat was voor mij ook veeeeeeel te onduidelijk.