4Launch waardeloos!
Mag ik even klagen? Via internet heb ik pc's en onderdelen aangeschaft en dat ging niet helemaal lekker. 4launch, bekend om zijn 'goede service' ahum, heeft erg zijn best gedaan om mij heel erg gefrustreerd te krijgen. Het verhaal:
1. Op 6 december bestelde ik een drie computers, twee beeldschermen (1 van 19 en 1 van 26 inch) en nog wat extra spullen voor mijn nieuwe kantoortje aan huis. Deze zouden 20 december geleverd worden.
2. Het leek allemaal goed te gaan, totdat ze op 11 december zeiden dat 1 computersysteem niet meer leverbaar was. Geen probleem: lever maar een andere zei ik.
3. Wederom een mail: het origineel bestelde systeem is niet meer leverbaar, nu van een andere afdeling. Ik zei dat ze moesten oppassen voor dubbele mails en dat zouden ze voortaan doen...
4. Op 18 december zeiden ze dat het grote beeldscherm niet op 20 december geleverd kon worden. Geen probleem, ik zei dat dit niet erg was en dat ze deze maar later moesten leveren.
5. Alle spullen op het 26 inch beeldscherm na werden geleverd. Ik blij, even kijken of het allemaal het goede was en wat blijkt. De origineel bestelde computer zit er nu toch bij. Raar, omdat ik er inmiddels al vanuit was gegaan dat ik een beter systeem zou krijgen. Maar goed, weer niet moeilijk gedaan.
6. In de kerstvakantie krijg ik opeens een mail dat het 26 inch scherm totaal niet meer leverbaar was en wat ik nu wilde doen...Ik besloot een ander 26 inch scherm te bestellen, maar omdat dit scherm wit was en het 19 inch scherm wat ik al binnen had zwart was vroeg ik 4launch of het mogelijk was deze te ruilen voor een wit scherm. Dit kon, maar ik moest wel de verzendkosten betalen.
7. Hoewel ik het niet eens was met de verzendkosten besluit ik toch maar te betalen om van het gezeik af te zijn.
8. Ik krijg een melding van 4launch dat het beeldscherm 'beschadigd is'. Helaas kunnen ze het niet meer verkopen en moet ik het helemaal betalen. Ik mag het wel houden maar dan moet ik wel weer de verzendkosten betalen. Ik krijg foto's en ja er zit een kras in dat zie ik ook, maar die heb ik niet veroorzaakt.
9. Ik wil een leidinggevende spreken, maar dat blijkt niet gemakkelijk. Een zestal telefoontjes en verhalen later belt een leidinggevende. Hij 'snapt het allemaal', maar kan helaas niets doen. Mijn verhaal en alle fouten van 4launch zelf ten spijt...
CONCLUSIE: doe mij een plezier en koop niet meer bij 4launch. Wat een waardeloos -schaamstreek - bedrijf is dat zeg... Volgende keer koop ik mijn computer weer gewoon in de winkel om de hoek: lijkt duurder = veeeeeel goedkoper
|