Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 11 september 2006, 19:11
eddie eddie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 6
Standaard factuur als pdf is een stuk goedkoper.

Ik ben van menig dat het versturen van allerlei poststukken een stuk voordeliger kan!

Inmiddels heb ik mijn presentatie materiaal omgezet in een digitale versie middels acrobat reader. De digitale brochure word als zeer proffesioneel ervaren echter nu worstel ik met de vraag of het een optie is ook de facturen middels email in pdf formaat te versturen.
Mijn klanten kunnen ze dan alsnog uitprinten en dat scheelt mij enorm op drukkosten e.d.

Wie heeft hier zo zijn ideeen over
gr eddy
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Labels
factureren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vriendendienst of stuur je toch een factuur? westerling Omgaan met opdrachtgevers 14 27 februari 2012 17:51
Logo: moet je er een als freelancer hebben? Janine Al die andere praktische dingen 10 7 mei 2007 22:11
geen BTW op factuur carsten888 Administratie 25 3 september 2006 23:59


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon