Maaike, mantelzorgmakelaar
Beste collega freelancers/zzp'ers,
Al surfend (omdat ik wéér eens op zoek was naar hoe ik toch een goede naam voor mijn bedrijf kan bedenken) kwam ik op Lancelots terecht. Interessant om te lezen wat deze site te bieden heeft. Ik hoop termijn niet alleen te 'halen' maar ook te 'brengen'. Nu ben ik nog vooral aan het opstarten.
Mijn naam is Maaike Ruitenschild en ben sinds 1 januari gestart als zelfstandig mantelzorgmakelaar. Huh? Mantelzorg? Mantelzorgmakelaar? Een Mantelzorgmakelaar neemt tijdrovende regeltaken m.b.t. de zorg van mensen over die zorgen voor hun chronisch zieke of gehandicapte naasten (meestal partner, kind of ouders). Ik richt mij vooral op werkende mantelzorgers (1 op de 8 werknemers heeft mantelzorgtaken!) en werkgevers. Ik ondersteun werkgevers bij het ontwikkelen van mantelzorg vriendelijk personeelsbeleid en gebruik daarbij een aantal 'instrumenten' (een nulmeting, workshops voor leidinggevenden en werkende mantelzorgers). Als je dit een interessant thema vind moet je maar eens op de site van mantelzorgenwerk kijken. Ik ben en voel mij nog een startende ondernemer, heb daar gelukkig ook even de tijd voor. Voor mij blijft de naamgeving van mijn bedrijf een terugkerend thema. Ben niet gelukkig met de huidige naam: "mantelzorgmakelaarruitenschild". Ik vind hem vooral veel te lang. Mocht één van jullie een briljante ingeving hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag!
Tot ziens op het forum.
Hartelijke groet, Maaike
|