Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 4 december 2011, 13:48
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Red face Offerte en facturen met "betalen in termijnen"

Hallo lezers,

Een klant van mij wilt een offerte ontvangen, en wilt betalen in 10 termijnen.

- Hoe moet ik hiermee omgaan in de offerte en facturen?

- Dien ik in de offerte te melden dat het in 10 termijnen betaald moet worden. Of moet ik de "10" buiten beschouwing laten?

- Dien ik 10 facturen te sturen in de loop der tijd?

- Hoe vermeld ik dit op de factuur?
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hantering spoedtarief in Voorwaarden Nouks Omgaan met opdrachtgevers 22 15 september 2009 16:30
Reacties via website verbeteren Verwijderd account Marketing en acquisitie 37 15 januari 2009 13:50
Klant failliet gegaan, wat te doen met facturen? Elena Administratie 5 9 januari 2009 17:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon