Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Persoonlijk > Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen Veel freelancers investeren in hun ontwikkeling, zowel vakinhoudelijk als zakelijk. Ze nemen niet meer elke opdracht aan, maar stellen ontwikkelingsdoelen en maken keuzes. Ze ontwikkelen zich gaandeweg steeds meer tot ondernemer of ze creëren nieuwe kennis en dienstverlening. Hoe blijf jij jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen? Een forum voor het delen van inspiratie, twijfels en praktische tips.

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 2 maart 2007, 21:07
thor2002
Gast

Standaard Re: Zakelijk karma

Mijn antwoord op je vraag of ik in Karma gelooft: nee.
Wel in uitstraling, uithoudingvermogen, inzet, kwaliteit (met alle termen er bij zoals borging) en zelfvertrouwen.
Voor een ondernemer wordt het in mijn opinie erg gevaarlijk op karma te (moeten) vertrouwen om opdrachten te krijgen dan wel te houden.
De omschrijving"dat alles wat je zegt, terug komt' is eerder een natuurlijk proces van actie en reactie. Mijn houding naar anderen toe (klant of niet) bepaald in grote mate hoe de verdere communicatie verloopt.
Daarnaast kan het gevaarlijk zijn om te stellen dat met altijd positief blijven alles wel goed zal zijn / worden / blijven. Daar zal een klant met schade geen genoegen mee nemen vermoed ik?

Thor2002
Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten