Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #2  
Oud 15 mei 2007, 11:34
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 3.338
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Wat en hoe te berekenen?

Ik heb weleens bedankt voor een opdracht, om deze reden. Maar ik kan me voorstellen dat je deze graag wilt aannemen.

Ik zou niet zozeer reiskosten/tijd berekenen, maar proberen werkafspraken te maken die inhouden dat je niet zo vaak op locatie hoeft te zijn.

Het acquisitiegesprek (1e oriënterend gesprek om tot een opdracht te komen) doen vrijwel alle freelancers gratis. Maar overleg in het kader van de uitvoering van de opdracht is gewoon facturabele uren.
__________________
René
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reiskosten OV doorbelasten: hoe BTW berekenen? falco Administratie 9 23 april 2008 15:21
Hoe reiskosten doorbelasten aan opdrachtgever? falco Al die andere praktische dingen 19 13 september 2007 16:15


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon