Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Administratie
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Administratie Factureren, financiële boekhouding, jaarrekening, urenregistratie, kilometeradministratie, archiveren...

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #18  
Oud 9 juli 2007, 21:54
Hetty Dalsheim's schermafbeelding
Hetty Dalsheim Hetty Dalsheim is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Berichten: 753
Stuur een bericht via MSN naar Hetty Dalsheim
Standaard hulp bij werken met excel (oude versie)

Beste allemaal,

Sinds maandag heb ik geen boekhouder meer en ik heb besloten om mijn boekhouding zelf in te voeren in een excelprogramma. Het invoeren is geen probleem.

Nu heb ik een vraag:
Aan de hand van o.a. mijn bankafschriften voer ik mijn gegevens in. De gegevens die ik invoer zijn op volgorde van data. Hierdoor staat alles door elkaar en niet netjes in groepjes, zodat ik niet kan zien hoeveel ik bijvoorbeeld uitgegeven heb aan telefoon- en internetkosten. Alles wat ik invoer heeft trouwens een code. De code van telefoon- en internetkosten heeft de code 452. Heeft iemand een suggestie hoe ik groepjes kan maken, zodat ik per onderdeel een overzicht krijg.

Ik heb niet de nieuwste versie van excel.

Hopelijk is mijn vraag duidelijk en kan iemand mij helpen.

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Labels
boekhoudpakket, exact, snelstart


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon