Hoi allemaal,
Ik heet Jeroen en heb in afgelopen jaren naast mijn baan wel wat freelance werk gedaan maar ben sinds april hier meer de focus naar aan het verschuiven. Momenteel doe ik het 3 dagen per week en ik verveel me totaal niet. Mijn freelance praktijk heb ik the1stfloor gedoopt daar ik op de 1e verdieping woon/werk en daarom is het ook m'n gebruikersnaam, jeroenen zijn er al genoeg.
Afkomstig uit de webwereld met 3D als hobby ben ik zeer breed ingesteld als het gaat om visuele projecten en deze expertises gebruik ik nu ook in mijn freelance projecten. De breedte ervan vond ik wel weer lastig in het maken van een pitch, ik heb het stappenplan aangehouden van deze website. Mijn eerste poging ziet er als volgt uit:
Wat ik goed kan is een gevoel krijgen bij de wensen van een klant. Dit gevoel vertaal ik naar een passend idee dat er zo dicht mogelijk in de buurt komt. Tijdens het ontwikkelen ontstaan er vanzelf details die het geheel net even wat lekkerder maken, het geheel laten leven. Ik gebruik hiervoor verschillende soorten software en combineer bepaalde eigenschappen ervan om dat idee te vertalen naar beeld of animatie. Het geeft veel voldoening als de klant tevreden is. Ik werk dan ook het liefst voor mensen die openstaan voor het traject en hierin meedenken en meewerken.
Kritiek welkom
Ik vind het leuk om met diverse projecten bezig te kunnen zijn en hier ruimte voor te creeren en wil me niet profileren als 'animator' of 'website ontwerpen' omdat dat te beperkt is.
Het freelancen is voor mij ook een extensie van wie ik ben en ik wil de vrijheid hebben om diverse kanten op te kunnen. Maar hoe vertaal je dat naar iets commercieels
Mijn website is te vinden op
www.the1stfloor.net /
www.thefirstfloor.nl